Baby01 benim oğlum 13 aylık 11.aydan beri aynı kiloda ama hiç kafaya takmıyorum çünki sağlıklı çok şükür..maşallah sağlamda yiyo o yemeye diyorum kesim kilo almıştır ancak hala yürümemesine rağman okadar hareketli bir bebekki asla asla yerinde durmuyo haliyle yediğide eriyo☺️O yüzden sizde sıkmayın canınızı büyüdükçede çok kilo almıyorlar zaten