Kızlar ya kayınvalidemle de annemle de konusuyorum eskiden gaz maz yokmus emzirir bırakırdık uyuturduk isimizi yapardık diyorlar şimdiki bebişlerin hepsi gazlı ıkınmalı bu ne böyle ya ben anlamadım ilk çocuğum cidden çaresiz kalıyorum bazen ne damla fayda ediyor ne bi şey neden böyle bebeklerimiz