mommohter Arkadaşlar ben yapıyorum ama bira sert oluyor gibi içine neler koyduğunuzu yazabilir misiniz fırında mı ocaktan mı yapıyorsunuz
Ayseege6156 mommohter 11 aylık oğlum normsl fırında yapıyorum içi yumuşacık oluyor bizde yiyoruz oda yiyor
_tospikannesi mommohter yüksek ateşte iyice kızarana kadar pişince sert oluyor canım kısık ateşte yavasca cok fazla kızartmadan yap
Oblomovv mommohter köftenin içine 1 kaşık yulaf unu koyarsanız yumuşak olur. Galeta unu koyuyorsanız fazla koymayın köfteyi sertleştirir.
Ayseege6156 mommohter Ssmzsh normal kasaptan kıyma alıyorum içine yumurta galeta unu soğan sarmusak domates salçası azıcık maydanoz kimyon ve köfte baharatı koyuyorum hepsini güzel yoğuruyorum dolapta dinlenmeye bırakıyorum bir kaç saat sonra yapıp fırına veriyorum patatesle beraber 180 derecede 40 dk kadar pişiyor ama bu fırına göre değişir dikkatli pişirin çünkü kuru olur 🌸 biraz sulu kalmasını isterseniz de azıcık salçalı su yapıp tepsiye dökenilirsiniz azcık ama 👌🏻
Atamom16 mommohter içine biraz su koyabilirsiniz yoğururken eğer galeta unu falan kullanıyorsanız ondan sertleşiyordur birde çok kısık ateşte yavaş yavaş pişirin harlı ateşte kuruyor
Baby_Mila mommohter Yağsız kuzu kıyma, biraz hipp bebek ekmeği eziyorum, yumurta sarısı ( bizim beyazına alerjimiz olduğu için),biraz kimyon çok az kırma karabiber, biraz kekik çok az karbonat maydonoz zeytinyağ
Ayseege6156 mommohter pişirme süresi çok önemli dikkatli olfuktan ve kontrol ettkten sonra hiç bişey olmaz azıcık içine yulaf unuda ekleyebilirsiniz varsa 👌🏻🥰
EngineerMommm mommohter kuzu kıyma tam buğday unu yumrta sarısı soğan bazen maydanoz karbonat zeytinyağı katıp yoguryrm kapağı kapalı şekilde yavaş ateşte kizartyrm 9 aylık kizim
Selinbam mommohter benmki 10 aylık arpacık soğdn rendesi 1 öorba kaşığı suda şişirilmiş kısırlık bulgur kimyon ekmek içi nane zeytinyağ ekleyip kıymayı yoğuruyorum kıyma da 1 ceviz kadar oluyo 6 minik köfte çıkıyo 1 cm suda pişiriyorun su uöubca köftede tamam oluyo
mommohter Ayseege6156 merhaba verdiğiniz tarifi yaptım çok güzel oldu yumuşacık bebeğim çok güzel yedi Allah razı olsun canım