tospikk1 ya belki size koca karı işi gelebilir ama az önce halamla konuştum bi öneride bulundu bebeği taşırken dikkatli olmalıymışız kendimize doğru çekip taşıyoruz göze zarar veriyormuşuz bana bir bezi katlayıp koltuk altına koymamı söyledi bizim sol gözü çarpraz koltuk altına koyacam yani sağ koltuk altına bir deneyin inşallah şifa olur 🤷🏼♀️