Yani bir kaç tane deneme şansım tabii ki olmadı ben ebebekin kendi markası olan baby plus elektrikli göğüs pompası ni kullaniyorum. Çocuğum 7 gün kuvezde kaldı o yüzden süt pompası kullanmak zorunda kaldım. Memnunum. Üç farkli modu var. Masaj , orta, hızlı şekilde. Fazla kullanınca meme ucunu biraz şişirdi , gümüş kapak kullanıyorum bu yüzden.. şimdi sütüm geliyor ihtiyacım pek kalmadı. Acil durum olursa dışarı çıkacak olursak sagiyorum. Ayrıca bir öneride bulunayım eğer emziriyorsaniz kesinlikle mochi ya da lansinoh süt toplayici da alın, bir memeyi emzirirken diğerinden akan sütü çok iyi topluyorlar.