Gokyuzummm bebekken falan çok fastalanırmışım ama bizim zamanımızda yokluk vardı annem beni çayla ekmekle büyütmüş öyle söyliyim ama şimdi öyle mi 🥲 ta hamilelikle başlıyor vitaminler folik asitler demir ilaçları.. mamalar var, ek gıda zamanı her şeyden veriyoruz bebeklerimize meyve sebze et suyu vs.. Her şeyi araştırıyoruz bebeklerimiz için ne yanlış ne doğru bakıyoruz sağlıklı olmaları için elimizden geleni yapıyoruz..
Kilolu bebek ben de severim ama boş kilo iyi bi şey değil, sağlıklı olsun gelişimi iyi olsun yeterli..