Gnyasl Kizlar hangi ildesiniz hangi ilce memnunmusunz genel olarak tayinciyiz bu sene yardimci olursaniz sevinirm 🥰
Neslierva Gnyasl Karabük Safranbolu çok çok güzel ve rahat bir yer hala özlüyorum 😊Herkesede tavsiye ederim
Eymeneylul0 Gnyasl manisaya eşim güzel diyo gidenlerden duyduğu aydını da ben hurda gordum biri post acmisti cogunluk aydin demişti 😂
yareninannesii Eymeneylul0 ben aydında 2 yıl okudum izmirliyim normalde ama Aydında insanı kendine bağımlı yapan bir hava var sakın temiz ben okul bitip İzmire döndüğümde uzun süre alışamadım okadar diyim size
meryemoa Gnyasl biz şuan memnunuz karakolda genelde 8 5 çalışıyorlar o gittiği karakola göre değişir çorlu falan rahat diyolar bizim burda fabrika çok olduğu için iş çok ama ilçe olarak arabanız varsa çoğu yere yakin
yareninannesii Gnyasl yakın da var mesafesi olan da ama benim okuduğum yer biraz uzakta kalıyordu bozdoğanda okudum ben ama iki günde bir Nazilli ve Aydın merkeze gezmeye giderdik forum Aydın falan vardı
keskebirazuyusam Hatay/Dörtyol’dayız bizde. Eşim astsubay, görev olmadığı sürece 8-5 çalışıyor ama genelde haftada 1 kere kesin görev oluyor, 2-3 gün araziye göreve gidiyor ve sonrası 1 gün istirahatli oluyor. Yoğun geçiyor anlayacağınız, özlüyorum eşimi
Gnyasl keskebirazuyusam cok zor 4 yillk evliym ilk yilimz timde oldugu icn hep gorevle gecti evde tektim bliyorm o yuzden snra tabura gecince rhatladk alistm sbah gidip aksam glmesine
Atamom16 Gnyasl yani ben alışamadım 2020de tayin gördük pandemininde etkisi var tabi bursa şehir olarak güzel bir yer yeşilliği uludağı gezilip görülecek yerleri çok. eşim jöhte çalışma şartları iyi göreve gidiyor nöbetler oluyor onun dışında 8 5 çalışıyor asayiş nasıl bilmiyorum.