RabiaKar çok uğraştım ben de, 4 aylık oldu. 3 gündür yine deniyorum. Biberon yerine parmakla şırınga, alıştırma bardağı. Ağlıyor tüm gün ikisini de emmek istemiyor. Beni emmeyi hiç istemiyor zaten ittiriyor kendini. Uyurken emzirmeyi deniyorum onda da ya yanlış kavrıyor ya zayıf emiyor. Emziği bırakmam lazımmış çocuk 10 dkya bir uyanıyor emziksizken. nasıl alıştıracağım