Kızlar Bebeğimin galiba Karnı ağrıyor tam çözemedim Ama gaz sancısı olsa bacaklarını toplar kendini kasardi fakat kendini kasmadan ağlıyor karnının ağrıdığını düşünüyorum kakasını gazını yapıyor ama tekrar ağlamaya devam ediyor kullandigim probiyotikden sonra böyle
oldu kesicem artik kullanmiycam ondan oldugunu düşünüyorum sizce neden olabilir ve karın ağrısına ne iyi gelir bebegim 2 ay 5 günlük bu arada