Nisaylz Merhaba hanimlar bebegime hep sleepy bio neutral kullaniyordum acikcasi memnunda kaliyordum fakat son 3 gündur acayip pişik olmuş bu bezden kaynaklanabilirmi? Varsa önereceginiz bezler tavsiyenizi alirim. Ve pişige ne iyi gelir sudo krem denedim ama pek fayda etmedi. Bu arada bebegim 5 aylik
Asellzey Nisaylz biz 4 gün sonra iki aylık olacağız ,sleepy ıslak mendil ve bez çok kötü pişik yaptı . Şuan Molfix kullanıyoruz bez olarak , ıslak mwndil yerine pamuk ile temizliyorum ve zeytin yağı suruyorum geçti pisigimiz çok şükür 🤲