B896 bende sallamakla hep uğraştım canım gece gündüz sallardım kıpırdadı mı sallardım daha uzun uyusun uykusunu alsın die ama bi yerden sonra baktım ki sallasam bile uyandı mı uyanıo ve tekrar uyumuo sallasam bile o zaman dedim benim o zaman sallamamın hiç bi anlamı yok ben nie sallayıp duruyum ki dedim sallamadım bıraktım o esnada hemen memede uyuyodu beşiğe yatırırken de emzik verip yatırıyodum hiç sallamadım ilk zamanlar uyandı vs sonra kıpırdadı ama uyanmadı böyle böyle derken sallamayı bıraktık kısa uyusa da uzun uyusada asla sallamadım. Sallamayı bırakınca dedim bu meme olayını da halletmem lazım6 aylıkken falan oturabiliyodu destekli de olsa uyku saatine yakın sürekli emzirdim durdum karnı dolu tıka basa sonra memeden kalkmak istedi oturduk oyun oynadık bu sırada emzik ağzında baktım gözler gidio yatırdım bende yanına yattım poposuna pat pat bide pış pış dedim gözler gitmeye başladı artık emziriyorum 2 çekio kalkmak istio kalkıo sürekli oynadığı oyuncaklardan ayırdım bikaç tane unutunca onları daha ilgisini çekti ağlamamaya başladı baktım gözler giderken yatırıyorum seviorum okşuyorul pış pat yöntemiyle beşiğine de koymadan böyle ayaklar kollar serbest bi şekilde uyuyo beşiğinde biraz kısıtlanıdu kolları vs bende kaldırdım beşiği şimdi heryerde bu şekilde sallanmadan eller kollar serbest yerini yadırgamadan uyur çok şükür memede uyumayınca tabi açıo gözleri bi bakıo bakıo sonra tekrar uyuyo kendi sonra