Merhabalar.
Şimdi canım anneler anneme sorsam da buraya da sorayım dedim. Buzluğumda Banvitin tavuk döneri var. Son tüketim tarihi bir ay önce. Ben burda bir markete tavuk için sormuştum son tüketim tarihinden itibaren altı ay geçmeden tüketin demişti. Tabi buzlukta olmak şartıyla. Bir şey olur mu?