yildizligece yani fazla fatura diye birşey yoktur aslında onun yaptığı naylon fatura diyoruz biz. Vergi ödememek için giderlerini fazla göstermeye ya da geliri ile dengelemeye çalışıyor. Kardeşinizin muhakkak mali müşaviri vardır ona danışmadan fatura düzenlemesin.