hzl_dml bende almayı düşünüyorum 🤔 ama kafam karışık başka postlarda okudum .İşte çok hızlı gidiyormuş hızlı gittiği için bebeği düşürüyor bebekte korkuyor daha tutmak istemiyor falan yazmışlar normalde bebek itmediği sürece gitmez yada bebek durunca oda durur.☹️