Mybellam_21 Annelerim merhaba. Bebeğinize Kullanmış olduğunuz ve memnun olduğunuz termos-matara varmı. Hangisini kullanıyorsunuz yardımcı olur musunuz
Tecrubelianne Mybellam_21 ben e bebekten termos kilifi almistim biberonin icine sicak suyu koyup sonra icine mama ekliyodum o sekil kullandim
uykutulumu35 Mybellam_21 yolculuk için baby plus almıştım uzun olanlarından içine çorba koymuştum baya sıcak tutmuştu. Tavsiye ederim içi çelik soğuk ve sıcak tutma özelliği var
Mybellam_21 Tecrubelianne yaa öyle istemiyorum çünkü kaç ml içereceğim belli olmuyor dök soğut falan uğraşmak istemiyorum
Mybellam_21 Emineg35 ya gördüm aslında onu ama ne kadar sıcak tutabilir dedim 25 TL diye ön yargılı oldum açıkcası
Emineg35 Mybellam_21 10 saate kadar sıcak tutan diyen var. Siz bilirsiniz tabi de. Şu piyasada şans verilir mi denemeye değer. Almış başını gidiyor termoslar. Baby plus almıştım bende 80 TL ye.