Zeynepyaren niyetim yavaş yavaş kesmekti ama oglum yapamazdı biliyordum bir gün gece 1 kere kalkti gunduz de saat 2ye kadar istemedi o da uykuya gececekken aklına geldi.. meme e olmuş sen abi oldun dedim ama ikna olmadı hemen sirke sürdüm(koku hassasiyeti cok fazla temizlik yaptığımda bile emmezdi bebekken de) kokuyu alınca meme e dedi evet annecim e olmuş abi oldugun için sana sut vermeyecek artık dedim şu içti yatti tok olduğundan da emindim hala gün içinde geliyor meme diyor bakiyor gidiyor meme e diye herkese duyurdu gece hala çok kalkıyor ama sallayıp uyutuyorum ama inanın rahatladım günde 2 kere istiyor yok diyorum ikna oluyor ilk birkaç gün zorlandı hala sinirli geziniyor biliyorum meme siniri ama alışacak bu durumda bile ben çok rahatladım siz eğer hazirsaniz bırakın çünkü 20.ayda bile daha rahatmış dedim 23 aylık olunca daha çok sinir geliyor çünkü iyice artırıyor meme lafını