Kızlar çok acil, bu hastanede bildiğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı?Ona göre gidicem kızım çok hasta😔İyi bir doktora götürmek istiyorum.İki gündür Kanuni Sultan Süleyman Hastanesi’ne götürüm hiçbir şey yapmadan geri gönderdiler.Üstelik gittiğimde 40 derece ateşliydi.