Kızlar Ağustos’ta doğum yaptım eylülde adet oldum iki gün normal gerisi lekeli falan adet mi onu da bilmiyorum ekim de kasım da olmadım aralıkta tekrar oldum şuan bekliyorum hala olmadım prezervatif kullanıyoruz çok korkuyorum hamilemiyim diye şuan kızım 4,5 aylık normal mi olmamam lütfen bişe diyin 🥺🥺😓😓