thrcrn Merhaba emzirirken galactago damla kullanan var mı ya da oldu mu acaba? Rezene ekstresinden oluşuyormuş sanırım. Bazı pediatri nörologları rezene içmeyin diyorlar epilepsi için vs. Bu konuda bilginiz var mı? Yardımlarınızz🙏🏼🌸
demetdemircioglu thrcrn ilk dogumumda 3 gün sütün gelmedi diye pskolojim çok yıpranmışti 4.ayda da baya azalma olmustu damla kullandigimda etkisini gördüm 2.de doğumdan çıkar cikmaz içmeye başladım sütümde hemen gelmişti ama zararını duymamıştım zaten 1er şişe kullandim 2 dogumdada
thrcrn demetdemircioglu çok teşekkürler ben de 3. aydayım az önce kontrolden geldik çok az kilo almış bu ay regl oldum onun da çok etkisi olabiliyormuş umarım işe yarar🙏🏼
demetdemircioglu thrcrn benim ilk doğumda sütuüm hep azdı zaten ama 1 gogsumden daha da az geliyordu damla kullandigim dönem oğlumu emzirirken diğer göğsümden bı süt akmaya basladi eşim bardak tutmuştu Altina havaya ucmustum sevincten🙈