7 buçuk aylık kızım var Pazar gününden beri kaka yapmadı ek gıda için fazla iştahlı değil o yüzden hep anne sütü alıyor çorba içiyor biraz yumurta peynir yiyor bunun harici dediğim gibi çoğunluk anne sütü. İlk defa bu kadar uzun süre kaka yapmadı karnı şiş falan da değil gaz da rahat çıkıyor bide biz oceanin kan damlasını kullanıyoruz acaba ondan olabilir mi?