YadeeeeeAsel Bugün 4 ay aşısı için ebeye gittik Vegaferon devletin verdiği kan damlasını verdi günde 4 damla kullanan var mı? Bir de bazı anneler devletin verdiğini değil kendileri farklı damla alıyor dedi siz ne kullanıyorsunuz
Bebegimm1 YadeeeeeAsel çoğu bebekde gaz kabizlik yapiyor diye hic rikse girip vermedim ben onu.eczaneden ocean microfer aldm onu kullandim kilosuna gore veriyorsunuz
_-annee YadeeeeeAsel bize doktorumuz sidefer yazmış eşim onu almış ama ben ocean microfer alırdım çünkü sidefer’in içerisinde tatlandırıcı var şimdilik bunu kullanıcaz artık bittiği zaman ocean microfer alıcam kilo başına bir damla
YadeeeeeAsel Bebegimm1 genelde herkes ocean kullanıyor kendim değiştirsem sıkıntı olmaz herhalde daha hiç damlatmadım
minikyavrumm YadeeeeeAsel Bayanin kullandığı bu bizde bunu kullanıyoruz 4 kiloysa 4 damla 6 kiloysa 6 damla şeklinde
AAselinAnnesii YadeeeeeAsel devletim verdiği çok sıkıntı yapıyormuş bende almadm sidefer kullanıyorum bugün başladm. Ama kilo bası ml olarak oda 4 damla ediyor 4 damla veriyorum
_-annee AAselinAnnesii doktor aç verseniz daha iyi olur dedi sabah uyandığı zaman veriyorum bi yarım saat sonrada mamasını veriyorum
Yasolinne AAselinAnnesii Besleme öncesi ya da sonrası… Beslenmeyle arasında en az yarım saat olması önerilir canım.
laliko35 YadeeeeeAsel biz sağlık ocağına gitmiyoruz çocuk doktorunun verdiği d vitamini ve kan damlasını ecz alıyoruz doktor kullanma sağlık ocağında verilenleri ddi hiç gitmedik zaten kontrollere doktora götürüyoruz devlet aşıları da özel aşıları da hastane de yapılıyor