Selam anneler taze anne olarak aranıza dün katıldım. biz bugün 24 günlük olduk yaklaşık 10 gündür kızımın sadece yüzünde ve kafasında isilik çıkıyor ve sürekli çoğalıyor. Vücudunda hic yok. Cevremdeki herkes birsey söylüyor kimisi diyo sicaktan kimisi diyo sampuandan (mustela kullanıyorum) kimisi diyo büyüme isiliği kimisi diyo öpülmekten ( babasi cok öpüyor ).. sıcaktan yada sampuandan olsa vücudunda da çıkardı diye düşünüyorum. Var mi bizimki gibi başına gelen? Ne gibi şeyler yaptınız nasıl geçti?