Allah’tan aşısı var ama yinede üç gün boyunca kusma, ishal ateşi vardı. Çok şükür şuan iyi ama hicbisey yemiyor bu sebeple de halsiz düşüyor. Hastanede serumlar yedi doktor ilaç yazdı evde veriyorum. Bu virüs nasıl bulaşıyor nerden nasıl bulaştı aklım almiyor.