Balyanak_annesi Kullanan arkadaslar memnunmusunuz? haritalama özelliği yokmuş sanirim, silme isini nasil yapiyor ?halıları kaldırmak mi gerekiyor?
Prensesimlina Balyanak_annesi ay bende bu postun altına 360 S7 ya da 360 S10 kullanıp memnun kalan var mı diye sorayım o modellerden birini almayı düşünüyorum da
merveyyoruuk Balyanak_annesi Haritalama özelliği var. Halıları harita üzerinden işaretlersen silerken oralara çıkmıyor ben memnunum.
Wolverine Balyanak_annesi Haritalama özelliği var, biz kardeşlerime annenize hediye almistik. Mopu da supurmesi de gayet iyi. Ben de de mop pro var benim ki de gayet iyi
ipekkizz Balyanak_annesi Ben kullanıyorum haritalama özelliği var evet halıları kaldırmanız gerekiyor
Balyanak_annesi merveyyoruuk https://ty.gl/bv5ddj1bug bu ürün mu sizin kullandığınız bakabilirmisiniz
merveyyoruuk Balyanak_annesi https://ty.gl/alu3hctzaq Bu benimki balım. Ben 3500’e almıştım çok pahalanmış.