UmayUtkan Bebeğim 3 aylık ve bıngıldağı kapanmak üzere 1 ay önce ultrasonla da bakıldı sıkıntı yok Baş çevresi düzenli büyüyorsa sorun değil denildi ama insan korkuyor işte Allah korktuğunuza uğratmasın. Bu durumu yaşayan var mı ?
ayscnky1 UmayUtkan benim bebeğimde 4 aylık bu ayki kontrolünde erken kapanmaya başlamış dediler ama ultrasondan bakılmadı. dediğiniz gibi baş ölçümü yapılacakmış biraz gelişimi iyiyse bir sıkıntısı yokmuş. evde mezuranız varsa 15 günde bir baş çevresini siz ölçün.
UmayUtkan ayscnky1 ölçümler yapılıyor bende ara sıra ölçüyorum henüz tam kapanmadı ama kapandıktan sonra olur da büyümezse diye insan düşünüyor işte kız bebeklerinin biraz daha erken kapanabiliuormuş
ayscnky1 UmayUtkan benim erkek bebeğim var bazılarının doğuştan kapanık oluyormuş doktorlar bilmiyormuş büyüdükçe anlıyolarmış inşallah birşey olmaz bende merakla takipteyim.