Ahanife
Farabi hastanesi beril hanım var ben ona götürüyordum bilgisi bakımından çok iyi bir doktor herşeyi ile ilgilenip eksiksiz test yapıyor ama biraz mesafeli bir doktor. Yanı demek istediğim isim hatırlamıyor her gidişte tekrar bebeği tanıtmak gerekiyor. Şimdi tasindigim için devam edemiyorum ama konyada olsaydım kesin yine kendisine giderdim zam gelmediyse 68 lira gibi bir ücreti vardı