Suzi-12 Merhabaaa 🥰 anneler kahvaltı ve güzel ara ögün tarifleriniz var ise paylaşır mısınız 😊 6 ayımızdayız ve tadımlıklarımız bitti şimdi kahvaltı ve ara ögün tariflerine geçmek istiyorum 😊 belki benim gibi bebeğine ne vericeğini bilmeyen anneler vardır 😊
Nlgn16 Suzi-12 Instagram’da birlikteanneyiz diye bir hesap var orda çok güzel tarifler var canım oradan bakabilirsin 😇
Sehertosunn Suzi-12 canim instagramda cok güzel tarifler var mutlaka karıştır orayi. Ben kahvaltida yumurya sarısı avakado lor oekmez vs veriyorum. Yakinda labnr tadimi yapacaz onu da ekleyeceğim. Bazen yoğurt da veriyorum. Ara öğünde tattığı meyvelerle muhallebi vs yapiyorum. Aksamda yemek corba tarzi seyler. Genelde uydurmasyon oluyo 😀
Suzi-12 Sehertosunn ah o uydurmasyonu bende yapmak istiyorum bir sürü tarif var ve ben hangisini hazırlasam diye hep düşünürken buluyorum kendimi ama hiç birini hazırlayamıyorum biri bana söylesede yapsam halindeyim 😊