Arkadaşlar kızım daha 29 günlük acıkıyor memeyi veriyorum 3-5 dakika emip geri uyuyor ve memeyi almıyor geri zorlamama rağmen aç mı tok mu anlamıyorum başta sütüm gelmedi ve mastit oldu göğsüm biberon vermiştim şimdi memeden emmesini istiyorum ama 3-5 dakika da doyar mı en fazla emdiği 9 dakika kendime stres yapıyorum aç mı tok mu diye