6 aylığız. 70 cm boy 11 buçuk kilo. normal üst sınır sekiz buçuk yani 3 kilo fazla. Bugun aşı yaptırdıkta orda kilo boy kontrolüde yapıldı ebe öyle söyledi. Doktora gitcez de böyle olan varmı bu arada mama ile besleniyoruz. 3 saat
ara ile 180 ml veriyorum. Sizde böyle kilo fazlalığı varmı sorun mudur bu. Benim ilk kızımda 6 ayına kadar sadece anne sütü aldı oda hep kilo üst sınırdaydı aslında genetik cocuklarım kalıplı ve kilolu diye düşünüom mama verdiğim için bu biraz daha şişti dite düşünüyorum sizlerde durum nedir?