Merhaba bebeğim 2,5 yaşında ve geceleri uykusundan uyanıp sürekli benden mama istiyodu. Mama dediğim su ve bebe bisküvisi. Çünkü kendi mamasını böyle bıraktırabildim neyse. Gece çorba içiriyorum kare ekmekten bi tost bir meyve suyu içip yatıyor yinede gece kalkıyor ben bu duruma son vermek istiyorum. Bi kaç gün kalkmamıştı. Dün öğlen uykusu gelmişti karnı yine toktu mama istedi uykuya dalsın diye bende mamadan iğrensin diye azıcık içine salça koydum içmedi iğrenç dedi. Sabaha karşı yine uyandı mama istedi annem mama iğrenç dedim ağladı gittim yine salçalı yaptım bu sefer içti vicdanım hiç rahat değil acaba gerçektende acıkmışmıydı salçalı salçalı içti midesine zarar gelmemiştir dimi 😢