Bisi sorcam saçma gelebilir ama merak konusu ...Sadece anne sütü ile besleniyor denildiğinde hiçbir sekilde mama vermemek mi oluyor yani mesela dışarı çıktığında arada bir mama verilmesi bu durumu değiştirir mi?Genel olarak zaten anne sütü ile besleniyor bebeğim.