1prens_1prenses_annesi_ Merhaba hanımlar kızım yarın 10 ayına giriyo hala diş ve diş çıkartacak bi belirti yok sizde durumlar nedir bebeleriniz kaç aylıkken diş çıkardı acaba veya bebesi geç diş çıkartan var mı
Mutluefe 1prens_1prenses_annesi_ biz 9 ay 18 günlüğüz sadece bir tane diş var gerisi yok belirti de yok gelecek gibi durmuyor bir dişte 9 ay 5 günlükken çıktı
Melisbugi 1prens_1prenses_annesi_ 9 ay 13 günlük kızım her belirti var fiş yok etleri şişti baya hatta iki gündür alt dişin biri kızarmış ucunda beyazlık gibi bişey var ama mümkün değil göstermiyor
Tubade 1prens_1prenses_annesi_ kızım yaşına girmesine 1 hafta varken çıkarttı sonra ardı arkası kesilmedi şuan 19 aylık olucak bi tek köpek dişlerimiz kaldı 😂 bende ne çok üzülürdüm çıkmadığı için hiç üzmeyin kendinizi illa ki çıkacaklar 🌸
Hilaldenizz 1prens_1prenses_annesi_ benim küçük görümcemin 1 yaş 7 aylıkken çıkmış ben şok oldum ama doktorlar ozaman hiç bir sıkıntı yok kemikleri çok güçlü o yüzden geç cıkıcak demiş
1prens_1prenses_annesi_ Mutluefe valla bizde de aynı hiç diş çıkacakmış gibi gözükmüyo oğlum 8 aylıktı çıkarmıştı kızım da hala tık yok 🤷♀️🤷♀️
1prens_1prenses_annesi_ Melisbugi bizde de belirti var ama diş etinde kabarma veya beyazlık yok sürekli eli ağzında ve salyalı
1prens_1prenses_annesi_ Tubade allahımm o da çok geç çıkarmış yaa 😅 valla üzülme değil de sabırsızlanıyorum çok tatlı oluyolar öyle🤣🤣
YusufHuzeyfe 1prens_1prenses_annesi_ 11ayinda cikardi oglum ilk disleri hemde ilk üstleri cikardi genelde ilk altlari beklediğimiz için baya şaşırmıştım 😂 suan 14aylik 6disi var 🤷♀️
1prens_1prenses_annesi_ YusufHuzeyfe aman bu çocukların da herşeyi anormal 🤣🤣🤣ilk üst dişin çıktığını da ilkkez duydum
Tuba 1prens_1prenses_annesi_ büyük oğlum 6 aylıkken çıkarttı, küçük oğlum da 9 aylıkken. Görümcemin kızı da 14 aylıkken çıkarttı😄
1prens_1prenses_annesi_ Tuba kızlar daha mı geç çıkarıyo diş acaba arkadaşımın da kızı 11 aylıkken çıkarmış
Tuba 1prens_1prenses_annesi_ sanmıyorum cinsiyet ile alakalı olabileceğini😊 görümcemin 4 çocuğu var 3ü kız biri erkek hepsi yaşından sonra çıkarttı 😅 er ya da geç hepsi çıkartacaklar zaten 🌸
1prens_1prenses_annesi_ Tuba yaa evet öyle er yada geç.çıkacak ama biri anlattı komşusunun çocuğunun çıkmamış ameliyat etmişler ondan korkuyorum bendr
Tuba 1prens_1prenses_annesi_ aa ilk kez duyuyorum 😳 önceden hep geç çıkarırlarmış annem benimkileri erken çıkarttı yine der hep. Ben 11 aylıkken çıkartmışım mesela🤷🏼♀️ Normalde 18 aya kadar sürebilir derler.
[silindi] 1prens_1prenses_annesi_ 13 aylik ilk disini cikardi bebem, 18 aya kadar normal demisti doktorumuz
1prens_1prenses_annesi_ Tuba o zaman çıkmaması normal ben doktora da sormadım ondan da tedirgin oldum 😁🙄