Kızlar merhaba :) kızım 13 ay 22 günlük bundan tam 1 hafta önce ateş ve öksürük yüzünden hastaneye gittik kızıma 3 gün sabah akşam iğne verdi iğne iğne yaptırdığımız sürece öksürük yoktu iğne bitince öksürme devam etmeye başladı 3 tane şurup 1 de hap verdi ama hiç bir fayda göremiyor ya 🥲 bilgisi olan var mı başka ne yapabilirimm?