Elif1608 Gizemnaz_ şu an 27 günlük. Ben hergün 2 fincan rezeneyle kimyon çayını içiyorum. O çaydan 1 çay kaşığıda bebeğime veriyorum gayet iyi geliyo
Pinos06 Bebeğim şu an 7 aylık ilk doğduğunda çay kaşığıyla veriyordum hem kendimde içiyordum hiç gaz sıkıntısı falan yaşamadım
Dorika Elif1608 daha çok küçük sindirim sistemi boşaltım sistemi gelişmedi direk vermen çok zararlı karaciğerini böbreklerini mahvedersin yorarsın ileride acısı çıkar bence sadece kendiniz için bebeğe vermeyin
Eylblz Kızlar peki bebeğinize verdiginiz kimyon tohum olarak aktardan alinan demleme mi yoksa evde baharat olarak kullandığımız kimyonu demleyipmi veriyorsunuz. Bizde 2 aylik olucaz çok gazlıyiz korkuyorum vermeye