Bebeğim 5 aylık olacak. Ayağımda yada beşikte sallanarak uyuyor. Ama öyle haldur huldur değil. Normal hızda ve şiddetli değil. Asla sallanmadan uyumuyor. daha önce salla dur ve yatır kaldırı denedim ama olmadı. Daha da küçük dye zorlamadım. Dün 12 saat yolculuk yaptık. Ve yol boyunca uyuyamadığı için ağladı. Bozuk yollarda uyudu düzgün yollarda uyumadı sallamayınca. Bide ağlarken Krize giriyor resmen nefesi kesiliyo kıpkırmızı oluyo. Korkuyorum. Nasıl yapacam 😢