Biraz uzun oldu sanırım okuyanlara teşekkürler ☺️2ay 5 günlük kızım 35 günlükten beridir akşam uyur 10.30 11 de gece 4 5 e kdar ful uyur, uyanır bi kere emer ondan sonra iki saatte bi kalkar 9 10 civarı komple uyanır uyandırmaya çalışsamda seviyor sanırım uykuyu 9 dan önce kalkmıyor. Çok seviniyorum gece uykusunu uyumasına kendiliğinden oldu kızım uyuyodu hep aynı saat civarında farkettim bende devamını getirdim. Ama kızım ilk başta emerek uyuyodu koyuyodum kalkmıyodu şimdi emerek uyuyo ama tam uykuya dalmadan önce huysuzlaşıyor kucağımda dolaşarak emziriyorum öyle dalabiliyor ilerledikçe zorlaşıyor şimdi öylede uyumuyo illa kucağımda emme bittikten sonra pışpışlıxam kucağımda gezicem böyle alışsın istemiyorum. Soeu 1. Nasıl kurtulabilirim bundan hiç sallamadım sallanmayı sevmiyor. Öyle yatağa koyup yanına uzandığımda ağlıyo ninni söylüyorum ağlıyo pişpiş açıyorum ağlıyo, bende ağlatarak yapmak şstemiyorum alıyorum yine hemen kucağıma böyle devam etsem gittikçe zorlaşırmı ? kendiliğinden büyüdükçe kendi uyur mu acaba şuan mı anlamıyo çok mu erken bilmiyorum. 2. Bu düzen bozulur mu akşam uyucak diye eve gelmek istediğimde görümcelerim çok erken bi düzeni olmaz ki daha bebek diyolar. 3. saati erkene öeksem biraz daha 9 da uyutsam 9.30 da dalsa yine sabaha kadar uyur mu acaba diyorum denerimde uyku düzeni bozulur mu acaba çok korluyorum bozulucak diye 🙈😂