14 aylık oğlum yenidoğan gibi emiyordu geceleri hala.emer geri uyurdu ama bu uyanmalar beni cok yorgun düsürdü.kilo alımı zaten önde ve beslenmesi güzel olduğu icin kesmeye karar verdim.Cesarwt edemiyordum iki gece önce niyet ettim.anlatıyorum lütfen iyi okuyun sizde yapabilirsiniz boşuna kendinizi harap etmeyin.
saat 9:30 uyudu 11 e doğru uyandı.eşimle gittik yanına eş desteği demişlerdi asla eşime gitmedi.kendi basıma halletmeliydim.göğsüme asla yaslamadım omzuma aldım kucağıma oturttum annecim süt bitti süte by süt uyumuş diyerek sakinleştirmeye çalıştım su teklif ettim beş dk kadar agladı odaları gezdik karanlıkta.sakinlesince su içti uyuttum.on dk sonra geri uyandı pıspıs yaptım uyudu.sonra iki saat sonra bir daha bir beş dk daha uyandı annecim acıktın mı dedim su teklif ettim sonra yine oda turu sakinleşti su içti uyudu.aralarda yüne uyanıyor tabi sabaha kadar sekiz dokuz kez uyanmıstır.pıs pısla uyuttum oralarda geri.en son sabah dörttü uyandı cok agladı açlık olabilirdi yine de vermedim muzdan az bi parça ısırdı su teklif ettim anne hadi hadi diye cok agladı on beş dk sürdü sanırım.vermedim sabah altı gündüz beslenmesine girdiği için uyandığında en son emzirdim.ikinci gece daha kolay oldu gün içinde sık sık emzirin bu arada genelde hep uyandıktan sonra.yatırmadan önce emzirin emerek uyutmayın.9:30 uyudu gece on iki bucuk uyandı üç saat sonra bir ilk.bir dk agladı sadece su verdim uyudu sonra dörtte uyandı 3:30 saat sonra bir ilk su verdim uyudu zorlamadı yine sabah altıda uyandı emzirdim. Benim iki gecem böyle geçti umarım gece bir kez bile suya uyansa benim için kafi alışkanlıklardan vazgeçiyoruz umarım sizede faydam olur