Anne kucağı.
"Herkesin alışacağından korktuğu, bir gün büyüyüp reddetmeye başladığın “KUCAK”.
.
İşte o zaman kendi kendine yürüdüğünde, uyuduğunda ve daha az özlediğinde aslında anne kucağına alışmadığını bilseydim… Sadece buna ihtiyacın olduğu için sürekli kucak istediği bilseydim, keşke bilseydim….. O zamanlar sana “seni seviyorum” demenin diğer ve en önemli yolunun kucağa almak olduğunu bilseydim her zaman kollarımda olurdun."
.
Kucağa alıştırma diye birşeyin olmadığını söylesem,
Bebeklerin güvende olduğunu hissetmesi, duygusal olarak doyuma ulaşması ve “seni seviyorum” demenin diğer yolu olduğunu söylesem.
Ne dersiniz?
.