Nessli https://imgyukle.com/i/oTpmrs https://imgyukle.com/i/oTpvhQ Ön alt değilde yandan geliyor galiba
Mucizemsin21 Nessli bizimki 3 aylıktan beri orası öyle bende yandan gelcek sandım doktorumuz normal dedi ama daha gelmez dedi canım
Khrmn Nessli az zeytin yağı içine az 6,7 karanfil ve kekik ekleyip kavonozda buz dolabında iki gün bekletip damaklarina sürün. Benim bebeğime iyi geldi
kbtmz Nessli oda değişiyor benimki üç ay sonra çıkardığı oluyordu bazı düşlerde bir haftaya çıkmış oluyordu
azra1616 Hazırlık başlamış bizim ki 4 aylıkken bi başladı 8 aylıkken cıktı diş granürü çok iyi geldi kurtarıcımız oldu
azra1616 Nessli jel önermiyor doktor o zaman 4 aylıktı erken demişti onun için Ama çok huzursuzsa tetagil diş granürü var o çok iyi tavsiye ederim
Nessli AlyaEce tüh ya bembeyaz oldu huzursuz gözleri kapalıyken bile ağlıyor eli ağzından çekmiyor koparcak
matmazeliingunlugu Bu da diş mi peki kızlar 2 gündür ateş, halsizlik, burun akıntısı, nadiren balgamli öksürük var.🥺
azra1616 matmazeliingunlugu diş ateş yapar saydikalrin oluyor tabi için rahat etmiyorsa doktara bi görünün calpol felan verdin ateş yüksek düşmüyorsa Allah sağlık şifa versin tüm bebeklere
matmazeliingunlugu azra1616 calpol veriyorum 3 4 saat bi rahatlıyor sonra geri aynı huzursuzluk ateş devam ediyor ağlarken daha çok çıkıyor öksürük balgamli olunca bi korktum başka bi şeyse bi de götürmeyip ihmal mi ederim ki diye.
azra1616 Nessli bende çok tecrübeli degilim ama benim kız 10 aylık oldu 4 aylıkken bu evreleri yaşamaya başladım devam ediyor ablam söylemişti bu granürü denedim memnun kaldım ilk başta küçük diye vermedim günde 1 kere felan filan Şimdi günde 2 bazen 3