seheriko 9 aylıkken gece beslenmesini kestik, daha doğrusu bebekler kesti. Onlar ağlayınca kalkıp besliyorduk, sonra ağlamamaya biz de kalkmamaya başladık 😬😬 12.ayda kestim formül mamayı canım, düzeltilmiş yaşlarına göre.. benim oğlanlardan birisinde biberon reddi oldu 6-7 aylıkken, formül mamayı asla içmiyordu, biz de ek gıdaya karıştırıp da olsa veriyorduk. Sonra iyice zorlanmaya başladık beslenme konusunda. 9.ayımda süt sağmayı kestim, 12.ayda da formül mamayı kestim. Daha aslında hala vermem lazım biliyorum da, çocuklar istemiyor