Merhaba kızlar haftaya işe başlıyorum bebeğim bugün tam 3 aylık oldu.. doğduğu zaman sarılık oldu o panikle biberon verdik meme reddi yaşadık biraz zor atlattık meme reddini .. şimdi alıştırma yapmak kaşık biberon deniyorum kaşık demiyorum enjektör deniyorum hiç bir türlü besleyemiyoruz kızımı hepsini dışarı atıyor.. sütüm az zaten oda ziyan oluyor .. işin sonu yine biberon gibi duruyor çok endişeliyim fikir verin lütfen nasıl alıştırabilirim ya da acaba alıştırma bardakları var biberon gibi değil de suluk gibi işe yarar mı sizce ?