Tugcee12 kizim 2 aylikken olmustu öyle hatta baya da kizarmisti tek gözü 1 gün sonra gecti. Kontrolde doktora sordugumda göz mikroplari temizlemeye calisiyor demisti. Öyle olunca kaynatilmis ilistilmis pamukla sil demisti. 1-2 günden fazla sürerse göz doktoruna götürüp damlaxa baslatilmali da demisti 🤷♀️ Biyerden göze ait olmaya mikrop kapiyolar demekki