Pinkoloji [bilinmeyen] Çok teşekkürler. 4. Ay kontrolünde doktorumuzla konuşalım bu konuyu o halde. Sağol canım.
gamzesez [bilinmeyen] bende 3.ayda yaptırdım. 5. ve 13. ayda yapılacak birde. ne kadar erken o kadar iyi