Kızlar emzirmeyi bitirmeye karar verdim kızım 19 aylık 20 ayın için artık aşırı meme düşkünü hep istiyor bir yere yolculuk yapalım gideceğimiz yere kadar hem meme de kalıyor sofrada yemek yiyoruz mesela o biraz yesin sonra hemen anne anne deyip bana gelip emiyor çok fazla düşkün yani ben de kadar verdim 3 aylar girmeden kesmeye 3. Gün bugün azaltarak kesiyorum tabiki gündüz 3 kere falan emdi gece 2 kere falan verdim böyle böyle azaltıyorum ve inanılmaz derecede beklediğim gibi olmadı kızım da hazırmış sanki bu sürece çünkü ben ayıramam diye düşünüyordum cesaret edemiyordum yani ayırmak için o kadar düşkündü ama öyle beklediğim gibi tepkiler vermiyor istediği zaman başka şeylerle çabuk avutuyorum bazen ısrar ediyor ağlıyor da tabi ama hiç düşündüğüm gibi ilerlemiyor süreç gayet iyi gidiyoruz ama ben psikolojik olarak çok üzülüyorum sanki kötü bişey yapıyormuşum gibi o nasıl alıştıysa emmeye sürekli bende çok alışmışım onu farkettim burda size yazmak istedim içimi dökmek istedim bazen ağlayasım geliyor ağlıyorum siz bıraktırırken benim gibi çok duygusal oldunuz mu