Anne261 geç gördüm kusura bakmayın : ( bizde bazen hırıltı oluyor. Köpüklü kaka mukus, nadiren kakada kan. Gürültülü osuruk ve ishal vardı. Rotadan sonra bunlar artmıştı. Ama bi kaç gündür kaka yönünden daha rahat gibi. Doktora götürüp test yaptırmadım zaten atak haftasındayız baya gerginiz şu aralar 🥴 rota ikinci dozunu yaptirmayacagim. Simdi sut urunlerini de tuketmeye basladim. Mukus ve Köpük hala var. Arada küçücük noktacik şeklinde kirmizilik görüyorum kakasinda ama kaka yüzünden huzursuz olmadığı için çok önemsemiyorum şimdilik. Doktorlar kan in miktarı çok olunca önemsiyormuş genelde. Bende kendimi kasmamaya başladım. Ama tabiki artarsa ve kaka yüzünden huzursuz olursa diyete başlamayı düşünüyorum sizce yanlış mı bu davranışım?