Gryffindor Herkese selam. Oğlumun cumartesi günü doktor randevusu var ve o gün dört ay aşılarını da olacaktı. Ama bu sabah hasta uyandı biraz halsiz ve burnu çok dolu. Bebekler hastayken aşılarını yapıyorlar mı?