Kbrgnca Chicco, fisher price, pilsan hangi modeli kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Bu hafta alacağım, kullananlar lütfen yorumlasın😊😊chicco için yorumlarda tutma yeri çıkıyor denilmiş. Fisher price için ise hızlı gidiyor denilmiş. Kafam karıştı.
Minigimm1 Kbrgnca bizimki pilsan, çok kullanmadik ama öyle hızlı gitmiyor ön ayaklarında tırtıklı var, tutma yeride çıkacak gibi değil 😊
Munisee Kbrgnca pilsan hatta bu cuma bim e geliyor ben e bebekten almistim tekerlekleri tirtikliydi hic dusmedi kizim onunla yurumeyi cozdu desem yalan olmaz sira oglumda evladiyelik saglam plastigi
Deletedmom0099 Kbrgnca bime geleni almıstım pilsanın. 1,5 yasında hala oyuncak kısımlarıyla oynuyor tavsiye ederim