Mervearas19
Eğitimin başladığı nokta burası aslında, zaten 5 aylık bebeğin ha deyince adapte olup, alışkanlık kazanmasını bekleyemeyiz.
Diyorum ya benim 2 ay sürdü, 8.ayın sonunda tamam artık desteksiz uyuyor diyebildim.
Bu süreçte biz annelerin çokça sabır gerekiyor yalnız, “hayır olmuyor, beceremiyorum bu çocuk asla desteksiz uyumaz” dediğimiz nokta da biter o iş, bebekte bizde ki negatif enerjiyi alınca iyice zorlaşıyor işler, sabırla istikrarlı olun, birde size tavsiyem bir desteği keseyim derken başka bir destek edinmeyin, beyaz gürültü gibi, amaç desteksiz uyutmaksa direkt desteksiz uyutmayı öğretin.
Gün içinde uyku saatine kadar iyice yorun ve tam anlamıyla uykusu gelince odaya geçin, ağladıkça kucağa alıp sakinleştirin, şiddeti fazla değilse yatakta hafif poposuna pış pış yaparak destek verin.
Ben oğlumu kucağımda gezerek uyutuyordum, artık kol/bacak ağrımdan uyuyamıyordum, o derece zordu.
Eğitim süreci de zordu ama inanın değiyor bunca yorgunluğa, bir oh be diyor insan.