Merhaba arkadaşlar,
bebeğime uyku tulumu aldım bugun elimize ulaşır . Bu uyku tulumunu nasıl kullanıcagız yani uyku aralarında uyanıyor emmek için o sıra çıkaracakmıyız yoksa uyku tulum ile mi emzirme yapayın ? Lcw den aldık orta kalınlık olarak ?
Emerken çok terkermi bilmiyorum tabi
sizler nasıl yapıyorsunuz