[silindi] Merhaba kızlar 22 günlük bebeğim var gunduz uykulari yok nerdeyse dün gece saat başı kalkıp emdi genelde öyle oluyor gecede cok iyi sayılmaz cok aglayan bir bebek degil sürekli mıkırdanıyor ve mememden ayrılmiyor.En son emzik verdim onuda uykuya geçerken alır sonra atar.En son sabah 8de uyandı ve şu saat oldu toplasanız 1 saat uyumadı bu normal mi? Ayagimda salladim mememde uyuttum kucagimda uyuttum ne zaman yerine koysam hemen uyanıyo altıda temiz karnida tok hıçkırıp kusuyor üstelik ne yapsam bilemedim ilk bebegim acemiyim bir de uykusuzluk yorgunluk cok bitkin düştüm😔 bu uyku normal mi ya?
Karakuzu [silindi] bebeği böyle olmayan yoktur canım ilk zamanlar hep öyle memede kalmak kucakta kalmak kokunu almak ister
Sln [silindi] benim bebeğim 45 günlük iki gündür gündüzleri uykuya dalamıyor dün gece 1 de uyudu bu günde öyle on dk uyuyup uyanıyor sanırım atak dönemi geçiriyoruz sizde öyle olabilir
Miniktavsan [silindi] canım hergün farklı olur yeni doğan için ne söylesek tutmaz yani 40ını atlatsın düzene girer allahın izniyle içini rahat tut gaz sancısı müzikleri yada uyumayan bebekler için müzikler var YouTube da onları dene bizde işe yarıyodu bide beyaz gürültü denilen olay var fön makinesi elektrik süpürgesi sesi vs Googleplay de uygulamalar falan var onlardan dinleyebilirsin yarım saat bile işe yarasa Bi yemek yersin yada uzanırsın. Allah sabır versin güç kuvvet versin memeden ayrılmıyor diye delirmek üzereydim ben aklımı kaçırcam sanmıstım wc bile gidemiyosun yeri geliyo.. simdi 10 aylık emse diye gözünün içine bakıyorum ama nafile. Yani anın tadını çıkart Bi bakmıssın kocaman olmus kucağında bile durmuyo 🤷🏻♀️😉🤗🍭
Karakuzu [silindi] sabret bi süre sonra bebeğine daha çok alışacaksın,yemek yememeye su içmemeye tuvalete gitmemeye (ha bu arada bende daha 70 günlük anneyim) ama hiçbiri önemli olmayacak senin için yeter ki uyusun yeter ki doysun oluyo hayat 🥰
[silindi] Miniktavsan evet bende öyleyim yiycem kafayı valla canım yemek bile yiyemedim su saat oldu😔 kucagimda mışıl mışıl yatiriyorum agliyo uyaniyo
Aayyssnnrr Benimde 29 günlük bizde de aynı şekilde ama gaz sorunumuz var birsz bizim bende uyutsmiyirum geceden sabaha kadar kolik bebek müzikleri çaldı saat başı usyndi gibi bszen daha kısa sürede bugün karnını douyurup pusetine koymustm müziksiz kendiliğinden uyumustu sonrasında da 2 saatte bi kenliginden uyssndi karnını doyurdm yine uyumaya devam etti ama şuan uyandı ksrni doydu altı temizlendi ams uyumuyo dursa sıkıntı değil ama kendiliğinden de durmuyor
Qwerty Şimdi başlık açmayı düşünüyordum, emzirdikten sonra bebeği kesintisiz 2 saat uyuyan var mı diye🤷🏽♀️ 2-3 saatte bir acıkır diyorlar, karınlar tok altlar temiz neyi yanlış yapıyoruz acaba hoff 🤦🏾♀️
[silindi] Qwerty gece bazen uyuyor canım emzirdikten sonra 2 3 saat ama su siralar sanki degisiyor gibi atak dönemi olabilir diyorlar
Miniktavsan [silindi] o sekilde anlamazsın canım benim kızım da ilk zamanlar sadece dediğim gibi fön sesiyle vs sakinlesiyodu onun dısında hep memedeydi. Gazı kakası hep normaldi. Doktora gittik gaz damlası verdi ve cocuk acayip sakinlesti aynı sey ablamın basına da geldi oda gazını cıkartıyo dedi ama Bi yandan da hava yutuyo emerken gaz oldukça emmek istiyo emdikçe gaz oluyo kısır döngü...